follower

Wednesday 16 October 2013

hormat, faham, terima kasih

diminta hormat
diminta faham
jemput baca, jemput terasa, jemput hadam dalam otak.
bagi ingat lama sikit...

tak kiralah 10 tahun sekalipon sebilik
tak kiralah keluar dari perut yang sama
tak kiralah sekarib mana persahabatan
tak kiralah sepupu sepapat sekalipon

MOHON MINTA IZIN PINJAM BARANG ORANG LAIN

bukan dengan sesuka hati tangan kau
bukan dengan sesuka hati kaki kau
bukan dengan sesuka hati bapa kau
SEBAB
ITU
NAMANYA
KAU
TIADA
ADAB.

dan kalau orang yang kau nak pinjam barang tu
JENIS TAK KISAH..'barang kau barang aku, barang aku barang kau'
itu pegi lantak lah!

ini JENIS AKU yang sememangnya sejak azali lagi kedekut orangnya
perlu ahh minta izin.. aku sensetif ahh

tau2 seluar aku ada orang lain pakai
tau2 henfon aku ada orang pegang tengah tengok gallery(ini dasyat)
tau2 earfon aku hilang
tau2 bag aku hilang
tau2 tau2 tau2 apa2 je lah ann
tu semua BULLSHIT ohh..

ok ok pesanan untuk diri sendiri juga
minta izin nak pinjam barang orang lah..
bukan semua orang dapat terima cara kita
SEBAB
kita nak berkawan lama
kita nak bersaudara lama
kita nak berhubung lama
kita nak berbaik lama
tak nak gaduh2 sebab belacan. faham?

minta maaf. siapa2 tak dapat terima cara aku
aku memang macam ni
jenis malas gaduh
papehal luah kat sini
kang sape2 baca
terasa, sudah gaduh pulak.. k

aku berkawan dengan orang yang nak
aku tak nak berkawan dengan orang yang taknak
sebab kadang2 pon kita kena la jugak jaga hati sendiri
buat apa sibuk2 jaga hati orang lain kalau hati sendiri luka
kan?






5 comments:

  1. aha, sangat setuju dengan akak. memang panas bila org pakai barang kita tak minta izin. >.<

    ReplyDelete
  2. huhu. kekadang geram jugak bile org guna tak bgtau. jenuh mencari

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. ada tu siap tayang depan kita lagi. wiwiwi seronok =)

      Delete
    2. ha ah.. ada tu siap tayang depan kita lagi. wiwiwi seronok =)

      Delete